PaulenMarloesGoEast.reismee.nl

Dag 21: Miami

Vanmorgen snel de tv aan om te kijken wat de status van Matthew was. Gelukkig was dus de koers nog iets gewijzigd waardoor ook stuk boven ons gevrijwaard bleef van echte hit, want het risico zou dan groot geweest zijn dat we zonder stroom hadden gezeten.

De dag begon bewolkt, maar het was droog en nog steeds (erg) warm. We zijn weer naar strand gelopen en via strand en Ocean Boulevard waar we weer lekker hebben ontbeten, ik zal de Waffles gaan missen, door naar de haven....pf er lagen een paar bootjes en er lag er ook eentje op zijn zij, dus het heeft vannacht nog wel gespookt. Door naar de straat waar de tattoo shop van Paul zat om te kijken of de planken nu van de ramen waren en zijn afspraak van 18:00 nog stond. Gelukkig waren ze weer open. Inmiddels hadden we ongemerkt weer een behoorlijke afstand gelopen dus snel door naar hotel om badspullen te halen en nog even de zee in te gaan.

Waren we woensdag getuige van het leeghalen van het strand nu werd alles weer langzaam terug gezet. We hadden dit keer de stoeltjes meegenomen zodat ze toch nog uit de verpakking kwamen :-) In Nashville al gekocht, want zoals Paul het zegt: wat in Marloes haar kop zit ....... Nou ja vandaag kwamen ze nog even van pas. De zee was wel gevaarlijk want door de storm waren er diepe geulen dus zo stond je tot je middel en zo ineens tot je bovenbenen.

We begonnen te verbranden dus tijd om weer verder te gaan.. Vlak bij hotel liggen bij bushokje vaak zwervers dus aan een dame die daar op bankje van bushokje gevraagd of ze soms onze stoeltjes wilde hebben. Nou dat wilde ze wel. Srukje verder keken we nog even om en ze zat er al in. Toch ieman d blij gemaakt.

Toen klaargemaakt voor volgende project via Starbucks naar Love Hate de tattoo shop. Nou en hij is gemaakt hoor en in tegenstelling tot 4 jaar geleden toen hij een tattoo liet zetten bij LA Ink heb ik nu wel foto,'s gemaakt :-) het is mooi geworden.

Toen nog even Lincoln Street in omdat ik zelf ook nog even naar Victoria Secrets wilde en nu pas zagen we hoe gezellig die straat is. Toen we er woensdagavond doorheen liepen, was de helft al zijn zaak aan het barricaderen dus kregen we niet mee hoe leuk het daar is. Gisteren natuurlijk een 'off day' maar nu was het een top dag met van alles en nog wat gedaan, in totaal zelfs weer 21 km gelopen....... En toen we weer naar hotel liepen zagen we aan de overkant van de straat onze dame nog in de stoel zitten als een vorstin.

Morgen vliegen we eerst van Miami naar New York en dan door naar Amsterdam... Gelukkig vliegen we pas om half 4 dus we hebben morgenochtend tijd om koffer te doen.

Voor Erwin: we hebben eerst DL474 en dan de DL48.

Erwin

Thx nicht, ik zal jullie volgen via de flighttracker ????

Erwin

???? Foutje ;-)

El

Goede reis! Jullie hebben een fantastische vakantie gehad!