PaulenMarloesGoEast.reismee.nl

Dag22/23: Miami-New York-Amsterdam

Zo even deze blog netjes afronden. Inmiddels zijn we weer thuis, zijn we al meer dan 24 uur wakker, zodat we weer snel de jetlag kwijt zijn, op de heenreis hebben we er totaal geen last van gehad. Wij denken dat dit kwam omdat we zo moe waren van de heenreis en de wandeltochten daarna. Dus hopelijk werkt het omgekeerd ook,

Waren zaterdag vroeg uit de veren. Vlogen pas om half 4 van Miami naar New York. Na een stevig ontbijt rustig richting vliegveld gereden, auto moest ingeleverd en het was weer vreselijk warm dus we wilden zo kort mogelijk buiten zijn. Dus alles heel relaxt afgehandeld. Vlucht ging op tijd en landde zelfs nog eerder zodat we iets meer tijd hadden, want we hadden maar 1,5 uur tussen de vluchten, en nu hadden we zelfs tijd om nog iets van eten te scoren,. We hadden wel onwijs veel turbulentie naar NY omdat hij gedeeltelijk over de afgezwakte Matthew vloog. Je zag er alleen niets van want we vlogen van mooie blauwe lucht in dat gebied zo de mist in...één grote grijze vlakte.

De vlucht van NY naar A'dam begon weer met een technisch mankement nu deed de GPS het niet, bijzonder nooit iets gehad en nu zowel heen als terug, maar zoals we van de Amerikanen geleerd hebben tijdens Matthew: Better Save than Sorry.

Verder verliep de vlucht voorspoedig en landden we een half uur eerder, hadden ook gelijk onze koffers. Echter voor het eerst van ons leven werden we bij de douane eruit gelicht en moesten de koffers door de scan. Maar dit keer zaten we in een recordtijd in de auto binnen 30 minuten.

En zo zijn er al weer 3 wassen gewassen, hebben we nog even gezellig gekletst met de kattenoppas en moeder'oppas' oom Ton en tante Greet en storten we nu langzaam in.

We hebben een zeer bijzondere reis gemaakt door een bijzonder deel van Amerika. Totaal anders dan onze West Amerika reizen. Allemaal bedankt voor het volgen en wie weet tot een volgend reisblog :-)

Paul en Marloes

Dettie

Fijn dat jullie genoten hebben van een bijzondere reis. Gelukkig weer veilig in Holland .

Marian en Jan Eric

We hebben genoten van jullie verslag.Welkom thuis en veel liefs!

corrie

welkom thuis .... de poezen ook weer blij ....