PaulenMarloesGoEast.reismee.nl

Dag 18: Naples-Key West

Vanmorgen hadden we zowaar mist toen we vertrokken uit Naples, kunnen we er vast weer een beetje aan wennen...

Lange rit, maar zeker een mooie, alleen rondom Miami is het niet echt prettig rijden, mede omdat ze daar met de weg bezig zijn, waardoor de routeplanner steeds in de war was. Maar eenmaal op de Keys is het echt onwaarschijnlijk, al die eilandjes de een nog smaller dan de ander, Je moet er geweest zijn, het is niet op foto's te vangen dat gevoel.

Dachten we gisteren gieren te hebben gezien en dat dat speciaal was, vandaag zaten ze bij bosjes in lantaarnpalen en bij een rest area liep er gewoon een op zijn gemakje rond. Voor iedereen heel normaal, maar voor ons toch niet.

En dan opeens steekt er een leguaan over en kon Paul hem nog maar net ontwijken... Spectaculair Het was echt een joekel, maar kon er helaas geen foto van maken.

En dan na zoveel eilandjes ineens een bord met kijk uit overstekende herten. Je vraagt je af waarom ze pas op de laatste eilandjes voorkomen. En zowaar er stond er ineens een in de bosrand. Blijft schattig.

Op aanraden van een collega op zoek gegaan naar de no name pub en zowaar gevonden. Geweldig allemaal 1 dollar biljetten. Apart sfeertje zeer gezellig en natuurlijk hangt onze dollar er nu ook. De serveerster zei ons dat geschat werd dat er 250.000 dollars hangen...

We kwamen pas om half 5 aan in het hotel en nog maar even snel bij zwembad gelegen. Daarna op de kamer weer de tv aan en tsja dan ontkom je niet aan orkaan Matthew. Mede op basis daarvan hebben we besloten morgen richting Miami te gaan, zodat we al in het hotel zijn. Het kan meevallen, maar het kan ook tegenvallen en we zijn ervan overtuigd dat we maar beter op de eindbestemming kunnen zijn dan door zware regenbuien -want die gaan we op zeker krijgen- over de Keys gaan rijden. Hotel in Miami zojuist in ieder geval voor extra nacht geboekt.

Morgen melden we ons weer.

Rob

doe voorzichtig!gaat hard waaien.

Marian en Jan Eric

Geniet ondanks alle regen en storm toch van jullie laatste vakantiedagen!! Dit hoort ook weer bij het grote avontuur. Zorg wel gelijk voor een volle tank want iedereen zal wel gaan hamsteren. Liefs en wees voorzichtig!!!