PaulenMarloesGoEast.reismee.nl

Dag 19: Key West-Miami

Hoewel we dus eigenlijk nog een dag in Key West zouden verblijven, gisteravond besloten om toch dag eerder naar Miami te gaan i.v.m. orkaan Matthew. Dus vanmorgen weer het hele stuk terug, maar uiteindelijk zijn we blij dat we het gedaan hebben. Nu zitten we in het hotel en staan we geregistreerd dat we in Miami zijn.

Op de weg naar Miami toen we eenmaal van de Keys af waren, kwamen we behoorlijk wat benzinepompen tegen waar wachtrijen stonden voor benzine en jerrycans te vullen. Verder zagen we al dichtgetimmerde ramen. Bizar hoor.

De temperatuur was nog steeds hoog rond de 30 graden en drukkend van het vocht. Eerlijk gezegd beginnen we dat een beetje zat te worden. Vanaf moment dat we in New York geland zijn hebben we 30 graden plus. Met een keer een uitschieter in de ochtend van 19 graden, maar dat was ook de enige.

Bij aankomst hotel was weer nog goed afgezien van een megabui toen we Miami in reden, dus zijn we naar het strand gegaan. Stond een heerlijk briesje en nu zaten we aan de Atlantische Oceaan en dat is toch meer mijn zee:-) golven, blauw. Golf van Mexico was meer de Noordzee.

Vanavond op zoek naar eetadres door Lincoln Street gelopen. Een wandelboulevard erg gezellig. Helaas waren veel winkels al dicht Ter voorbereiding op de storm, zandzakken voor de deur of helemaal dichtgetimmerd, zoals Paul zijn tattoo adres voor vrijdag.... Hopenlijk gaat die afspraak wel door.

En zo wachten we op de dag van morgen. De tv-zenders zenden de hele dag orkaan updates uit. Als het goed is gaat het vannacht regenen en verwachten ze in de loop van morgen mega neerslag en mega wind.

Ik denk dat wij er een heel lui dagje van gaan maken. We zitten op de 2e verdieping dus dat zit wel snor.

wordt vervolgd.

Dettie

Pfff wel spannend hoor! Jullie maken zo wel wat mee!

ton v Maarschalkerweerd.

Wel spannend ook goed dat jullie 1 dag eerder zijn afgereisd
maar kijken jullie wek uit en geniet nog even.
Wij zijn met anna woensdag naar hoekvan holland
geweest
en de lunch gebruikt zeer mooi restaurant en goede enbediening. An had de dag niet was erg afwezig ik denk dat ze blij is als het zondag is groeten Greet & Ton & je
moeder en de katten.