PaulenMarloesGoEast.reismee.nl

Dag 20: Miami

Veel valt er niet te vertellen anders dan dat we de hele dag in de wacht-stand hebben gezeten. Voor nu (het is 19:00 uur als ik dit tik) is het meegevallen. Vanmorgen zag het er nog slecht uit, wel geen orkaan aan land bij ons maar wel tropische storm met bijbehorende regen en advies voor de toeristen om in de hotels te blijven. Op zich niet zo moeilijk wNt er was verder ook niets te doen alles was dicht, alleen paar zaken waren open, maar ja dat heb je snel gezien. Wel kunnen ontbijten in een tent die 24 uur open was ook tijdens deze dag (heel slim). We zijn er vanavond door de regen (we hadden nog de paraplu's van New York) wel weer heen gegaan om te dineren. Alleen op de terugweg gingen de plu's alle kanten op behalve waar wij ze wilden hebben :-)

Iedere keer werd het bericht met begin van noodweer met een uur opgeschoven en nu blijkt dat Miami er goed vanaf komt, mede omdat de orkaan toch iets van koers is veranderd. Wel zal hij in Florida aan land komen vannacht en morgen maar niet meer in onze buurt.

Hopelijk gaan morgen de winkels weer open en hebben w nog een lekkere laatste dag. En meest belangrijk: hopelijk kan Paul zijn tattoo morgen laten zetten waar hij zich al een half jaar op zit te verheugen.

Dus met ons gaat alles goed en we hebben er goed aan gedaan - blijkt nu - een dag eerder naar Miami te gaan want alle hoge bruggen mochten niet meer bereden. Zo zie je maar je moet op je onderbuik gevoel vertrouwen.

Nog 1 dag te gaan en hopelijk is vliegverkeer weer mogelijk vanaf morgen Want op dit moment geeft de gouverneur van staat Floridapersconferentie en meldt daarin dat Miami airport mede plat ligt. Gelukkig vliegen we zaterdag pas.

Rob

nogmaals: succes en sterkte