PaulenMarloesGoEast.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Op 17 september vertrekken we weer richting de US en zullen we de East Coast gaan ervaren. Eerst zullen we New York aandoen om onze 30e huwelijksdag te vieren. Daarna vliegen we door naar Nashville en zullen we per auto via Memphis, New Orleans naar Miami reizen. Totaal anders dan de vorige trips aan de West Coast en we zijn ook erg nieuwsgierig wat deze 3 weken ons gaan brengen.

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

We zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Paul en Marloes

Dettie

Een hele goede reis en fijne vakantie!!

Bram, Carolien, Fred

Heerlijke vakantie gewenst. Geniet er van.

Astrid

Natuurlijk reis ik weer met jullie mee. Heel veel plezier van deze mooie reis!

Karin Wegman

Heel veel plezier!

Karel

Vergeet niet naar grand Central station te gaan is zeker de moeite waard fijne dagen in new york

ton v ma

Beste luitje's
zondag zijn we naar je moeder geweest greet heb veel gepraat na je telefoontje zijn we nar het restaurant ge gaan en thee gedronken verder is alles goed. Het was een reis met hindernissen we wensen jullie nog veel plezier.
greet en ton

Leny en Jan van kempen

Marloes en Paul, gefeliciteerd met het 30 jarige huwelijk! We wensen je een fijne vakantie toe! Genieten maar van zowel je vakantie als van elkaar!
Groetjes,

Marian Karsenbarg

Hoi Paul en Marloes.
Via Menno , onze zoon , kwam ik er achter dat jullie op reis zijn.
Heel veel plezier daar .
Ik lees jullie verhaaltjes .
Groetjes Marian.

Martin en El