PaulenMarloesGoEast.reismee.nl

Dag 13: Pensacola-Tallahassee

Vandaag een kort bericht, omdat we de snelle route hebben genomen, dus niet veel gezien alleen bos, bos, bos..... In New York was tijdsverschil met NL 6 uur maar vanaf Nashville was het 7 uur. Tot vandaag want in Tallahassee was het verschil weer 6 uur, dus verloren we vandaag een uur. Omdat ik gisteren door het wassen eigenlijk niet van het hotel en de faciliteiten heb kunnen genieten, hadden we vandaag besloten bij het zwembad van hotel te gaan liggen, want dit plaatsje is niet aan de kust. Dus dat hebben we dan ook gedaan. Zwembad was op dak van parkeergarage dus gelukkig een beetje wind, maar je moest echt om de 5 min. het water in want die zon is zo heet...Vanavond heerlijk Italiaans gegeten.

Ook hier is de orkaan die in de Caribisch gebied rondgaat groot nieuws omdat Florida daar qua weer last van gaat krijgen... Wij hopen dat het mee gaat vallen en bekijken het per dag..maar waarschijnlijk ontkomen ook wij niet aan regen...

Morgen gaat de route naar Crystal River waar het hotel op een golfresort staat...zijn zeer benieuwd.