PaulenMarloesGoEast.reismee.nl

Dag 2: New York

ik zat gisteren op mijn gemakje op het dakterras van hotel mijn log te schrijven maar daarna kwam pas de melding dar er een explosie was geweest om half 9. Laat dit nu binnen een blok bij ons vandaan zijn geweest en omdat ik me niet zo lekker voelde zijn we niet verder doorgelopen om te eten... Het zou je toch gebeuren.

na een nacht van veel wakker maar toch ook wel slapen zijn we om half 9 de deur uitgegaan Op weg naar doel 1 Empire State Building...echter deze zat nog in de wolken dus maar eerst aan de overkant ontbeten. Gelukkig toen weer wat helderder dus gelijk naar binnen gegaan.... Konden in 1 ruk doorlopen.. toch wel imposant. Vervolgens naar Times Square doorgelopen. toen door naar Central Parc omdat we het historisch museum wilden bezoeken, maar daar rijen en met 'wachtdag' van gisteren nog vers in het geheugen zijn we snel doorgelopen. Toen doorgelopen Naar de Hudson om naar vliegdekschip te kijken en de cruiseschepen. Er lagen er 4 de een nog groter dan de andere.

daarna terug naar hotel maar onderweg nog even gegeten bij een sportcafé. We kwamen om 6 uur weer terug in het hotel. Volgens Paul zijn telefoon 27.000 voetstappen gedaan en 22 km gelopen... Verrot waren we en de laatste 2 uur hebben we vele bankjes getest. Zijn onze slenter oefen avondjes toch nog ergens goed voor geweest want enige dat geen pijn deed waren onze voeten.

Wat heel erg opvalt is nu dat er veel politie op straat is en zeker in de buurt van ons hotel. Dit schijnt dus allemaal met die explosie te maken te hebben en later hebben ze nog iets gevonden een snelkookpan met draadjes die onschadelijk is gemaakt. daarvoor kreeg ik vannacht ook op mijn telefoon een noodbericht dat je bij het raam weg moest blijven.... Toch wel raar als je dat zo meemaakt, maar je ziet ook hoe het leven van alle dag doorgaat en dat is maar goed ook.

Ik tik ook dit bericht weer heerlijk op een ligbedje op het dakterras. Temperatuur om 19:30 uur is meer dan goed alleen morgen krijgen we dan toch echt een regendag. We hebben maar vast 2 parapluutjes gekocht. We willen morgen een boottocht doen van 2,5 uur en naar de plek van 11 september.

Reacties

Reacties

Dettie

Genoeg al beleefd!!

Rob

Leuk weer om jullie dagboek te lezen. doe voorzichtig en veel fun

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!