PaulenMarloesGoEast.reismee.nl

Dag 1: Amsterdam-New York

Om half 10 vertrokken we keurig op schema naar Schiphol voor onze vlucht van half 2.... En toen begon het wachten.... eerst in de rij om bagage af te geven een dik uur In de rij, maar ach je denkt we hebben vakantie en de tijd..... Toen door de controle.......het bord gaf aan vanaf hier 30 minuten... Nou doe maar x2 ook hier een uur over gedaan...denk je het gehad te hebben moet je nog je paspoort laten scannen.....half uur.... Je hebt geen tijd om te shoppen... Naar de gate G8 helemaal achteraan.... Vlucht vertraging omdat vliegtuig nog schoongemaakt moest worden.....uiteindelijk mochten we erin..... Defect...automatische piloot, maar gelukkig hebben ze er nog 2 en ook nog 3 echte aldus de piloot, maar al met al vertrokken we een uur te laat wat echter wel weer werd ingelopen want maar een kwartier te laat op JFK. En je gelooft het niet...toen begon ook hier het wachten... dit keer 1,5 uur en ik was niet gaan plassen in het vliegtuig want ik dacht we zitten voor in het toestel dan zit ik zo op het toilet ... Ja als je op Schiphol bent .. Niet op JFK daar ga je de rij in voor de douane en daarna zijn pas de toiletten... Ik heb het dus nog 1,5 uur op moeten houden...........erg benauwd ???? de koffers van onze vlucht waren inmiddels van de band gehaald. Is ook omgekeerde wereld dat de koffers op jou wachten in plaats van jij op de koffers....toen op zoek naar de balie waar we vervoer hadden geregeld naar het hotel...en raadt eens .... 3 kwartier wachten.......nou hop in het busje en naar hotel.... Echter file.......file en nog eens file....en ik zat bij het open gat van de airco... Trui aan, sjaal om capuchon omhoog.... Binnen 5 minuten verstopte neus en terwijl ik dit tik heb ik wel tig keer geniest.... Hopelijk is het ook vermoeidheid want we zijn al vanaf half 7 wakker en nu is het 4 's nachts voor onze begrippen dan. Leuk hotel al was het al donker toen we aankwamen. Hebben net stuk straat gelopen en bij Italiaan gegeten en nu storten we in...... Morgen gaat het regenen zegt men, maar dat zien we dan wel weer.

Reacties

Reacties

Richard

En nu zo snel mogelijk in je ritme proberen te komen, lekker de eerste nachten klaar wakker liggen midden in de nacht!!! Veel plezier!!

Dettie

Gelukkig uiteindelijk wel aangekomen. Komt goed! Veel plezier en sterkte met je verkoudheid.

El

Meneer Kleenex is mee? Die zorgt - dat heb ik gezien in de praktijk - heel goed voor het genies!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!